امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ سونی

امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ سونی به همراه قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی

امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ سونی به همراه قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی

نسل جدید تلویزیون های هوشمند 55 اینچ سونی بسته به پیشرفت فناوری و تکنولوژی دارای امکانات گسترده ای از جمله زاویه دید گسترده، پردازنده 4k X-Reality Pro ، کیفیت صدای اپتیکال و … است که علاوه بر آن زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی را به همراه تماشای برنامه های تلویزیون با کیفیت و وضوح تصویر بالا به شما ارائه می کند که شما می توانید از این محصول که مدلهای متنوعی را شامل می شود در منزل، مراکز اداری و تفریحی استفاده و از این طریق اوقات فراغت خود را پر کنید، ما در این مقاله به امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ سونی به همراه قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ خواهیم پرداخت پس در ادامه مطلب در خانه سونی همراه ما باشید.

تلویزیون 55 اینچ سونی دارای چه امکانات هوشمندی است؟

از امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ سونی می توان به زاویه دید گسترده، پردازنده 4k X-Reality Pro ، فناوری HDR10,HLG، کیفیت صدای اپتیکال، اشتراک گذاری، وب گردی و … اشاره نمود.

قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی در نمایندگی مجاز چند است؟

قیمت تلویزیون سونی بسته به مدلهای مختلف از هفت میلیون هشتصد هزار تومان شروع و به بیست و شش میلیون و پانصد هفتاد هزار تومان نیز می رسد.

زاویه دید گسترده تلویزیون سونی به چه صورت است؟

زاویه دید تلویزیون سونی به شما این امکان را می دهد تا در نقاط مختلف منزل تصاویر یکنواخت و با کیفیتی را تماشا کنید.

امکانات هوشمند تلویزیون 55 اینچ سونی

تلویزیون 55 اینچ سونی دارای امکانات زیادی است که ما در این بخش صرفاً به برخی از امکانات هوشمند آن اشاره خیلی کوتاهی خواهیم نمود که این امکانات عبارت اند از:

امکان جستجو صوتی در تلویزیون 55 اینچ سونی

از قابلیت های برجسته تلویزیون سونی امکان جستجوی صوتی است که به کاربر این امکان را می دهد تا به راحتی و بدون نیاز به فشردن دکمه ای از طریق انجام فرمان صوتی با تلویزیون تعامل و خواسته های خود را بیان و جستجویابی تحت فرمان وب را بدون نیاز به تایپ انجام دهد.

سیستم عامل اندروید

سیستم عامل اندروید به دلیل کارایی بالایی که در دستگاه های هوشمند مختلف دارد شرکت سونی را بر آن داشت تا در سری جدید محصولات تولیدی خود از این سیستم عامل به صورت شخصی سازی شده برای برقراری ارتباط استفاده کند و از طریق آن امکانات و قابلیت های جدیدی را به محصولات خود اضافه و رضایت مخاطبان خود را کسب کند و اپلیکیشن های زیادی را نصب و بین گوشی همراه خود و سایر وسایل الکترونیکی همراه با تلویزیون خود ارتباط برقرار کند.

استفاده از سیستم صوتی دو کاناله

از فناوری های جدید به کار رفته در تلویزیون سونی 55 اینچ استفاده از دو بلند گوی دو کاناله 10 واتی است که خروجی صدا آن 20 وات است که با استفاده از فرمت صدای صوتی دالبی صدا را تفکیک و آن را در جزئی ترین حالات تقویت می کند طوریکه شما در نقاط مختلف منزل صدا فراگیر و یکنواختی را پخش می کند که از دیگر قابلیت های هوشمند آن می توان به پاکسازی صدا اشاره نمود که با حذف نمودن صدای نویز صدای شفاف و باکیفتی را پخش می کند. قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی بسته به امکانات هوشمندی که دارد بازه قیمتی متفاوتی دارد.

کیفیت صدای اپتیکال

تلویزیون سونی دارای فناوری خروجی صدای اپتیکال است که صدا با کیفیت و شفافی را ارائه می کند طوریکه بیننده خود را در محیط واقعی فیلم و سریال مشاهده و از هیجان ایجاد شده لذت می برد.

تلویزیون 55 اینچ سونی

پردازنده 4k X-Reality Pro

پردازنده 4k X-Reality Pro  موجود در تلویزیون 55 اینچ سونی باعث افزایش کیفیت تصاویر مورد پخش می شود چرا که این پردازنده قدرتمند تصویر پیکسلها را یکی پس از دیگری مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و از این طریق بسته به فناوری پیچیده ای که دارد کار ترمیم و همچنین اصلاح بهبود کیفیت تصاویر برای پخش برنامه های مورد علاقه شما را به شکل واقعی و حرفه ای انجام می دهد؛ طوریکه تصاویر نهایی مورد پخشی که شما آنرا مشاهده می کنید واقعی و زنده با وضوح و کیفیت تصویری بالا با جزئیات دقیق نمایش داده می شود که ارتقای تصاویر را به دنبال دارد به این صورت که برنامه هایی که دارای کیفیت پایینی هستند را ارتقا و با وضوح بالا نمایش می دهد به این صورت که برنامه های قدیمی ای را که دارای کیفیت به نسبت پایینی هستند را با کیفیت بالا نمایش می دهد که بر اساس آن شما می توانید برنامه های مورد علاقه و خاطره انگیز خود را با وضوح بالا تماشا کنید بدون آنکه هزینه ای را متحمل شوید. استفاده از پردازنده 4k X-Reality Pro سبب افزایش سطح کنتراست تصویر می شود.

زاویه دید گسترده

زاویه دید گسترده در تلویزیون 55 اینچ سونی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نقاط مختلف منزل نه صرفاً روبروی تلویزیون تصاویر با کیفیت و واضحی را تماشا کنید، استفاده از این قابلیت هوشمند در دورهمی و مهمانی های خودمونی به خصوص پخش فوتبال و سریال های مورد علاقه لذت تماشا را برای شما دو چندان می کند.

فناوری HDR10,HLG

فناوری HDR10,HLG قابلیت کنتراست تصاویر را دو چندان می کند و تصاویر با کیفیت با نقاط تاریک و بسیار روشن را تولید و سبب افزایش کیفیت تصاویر می شود.

فناوری LIVE COLOR

فناوری LIVE COLOR موجود در تلویزیون 55 اینچ سونی سبب افزایش کیفیت تصاویر می شود طوری که تصاویر را به صورت واقعی نمایش می دهد، فناوری به کار رفته به شما کمک می کند تا بتوانید جزئی ترین حالات رنگی را با وضوح بالا تماشا کنید بنابراین رنگها را به صورت واقعی نشان می دهد.

وب گردی

وب گردی یکی از قابلیت های تلویزیون سونی است که شما می توانید از طریق آن در دنیای دیجیتال و وب دنبال مطالب مورد علاقه خود از طریق مرورگر و دسترسی به اینترنت باشید و به هنگام اوقات فراغت برنامه های آنلاین تماشا کنید.

امکان اشتراک گذاری

امکان اشتراک گذاری در عصر فناوری قابلیت جدیدی است که در تلویزیون سونی نیز وجود دارد.

فناوری وای فای و بلوتوث

استفاده از بلوتوث در تلویزیون سونی سبب می شود تا شما به راحتی بتوانید میان دستگاه های الکترونیکی مختلف ارتباط برقرار کنید و تصاویر و ویدئوهای گوشی موبایل خود را با کیفیت بالا در تلویزیون بدون نیاز به سیم و کابل مشاهده کنید؛ دسترسی به اینترنت وای فای قابلیت جدیدی است که می توانید همچون بلوتوث به اینترنت دسترسی داشته باشید.

تلویزیون سونی 55 اینچ

قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی

قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ با توجه به مدلها و امکانات مختلفی که دارد متغیر است، بر همین اساس می توان گفت قیمت تلویزیون سونی 55 اینچ از هفت میلیون هشتصد هزار تومان شروع و به بیست و شش میلیون و پانصد هفتاد هزار تومان می رسد که البته بسته به نوسانات بازار ارز و دیگر عوامل ممکن است قیمت محصولات صوتی و تصویری سونی که یک محصول وارداتی است کم و زیاد شود که برای اطلاع از قیمت تلویزیون 55 اینچ سونی بهتر است با نمایندگی این شرکت در تهران یعنی خانه سونی تماس بگیرید.

سخن پایانی

تلویزیون 55 اینچ سونی یکی از پر طرفدارترین و پر فروش ترین محصولات سونی است که در اقصی نقاط جهان به دلیل استاندارد بودن و قابلیت های متعددی که دارد دارای محبوبیت و مقبولیت است. برای استفاده در دکوراسیون منزل، اداره، مراکز اداری و تفریحی مناسب است که بسته به فناوری به کار رفته تصاویر با کیفیتی را با رزولوشن بالا پخش می کند. شما بسته به بودجه و سلیقه خود می توانید یکی از مدلهای آن را انتخاب و خرید خود را به دو صورت حضوری و اینترنتی از خانه سونی انجام و از خدماتی همچون گارانتی و ضمانت نامه در کنار خدمات پس از فروش بهره مند شوید.منبع :https://khanesony.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس سریع